Skocz do zawartości

NwJ

Użytkownik
  • Zawartość

    29
  • Dotacje

    0,00 zł 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 Pierwsze kroki

O NwJ

  • Tytuł
    Nowy
  • Urodziny 26.06.1997

Główne informacje

  • Województwo
    Małopolskie
  • Mój ulubiony ulubiony serwer
    Counter-Strike | DD2

Ostatnie wizyty

34 wyświetleń profilu
  1. Przywitanie <3

    Nooo siema Pozdrowienia od NwJ, Braaaah !
  2. podanko by kredki ;>

    Ja jestem jak najbardziej za... Mądry ogarnięty chłopak polecam go xD Co tu więcej pisać
  3.  Witam Witam, witam.

    Zołza jest kokainistką nie przejmuj się... Była na haju. XD
  4. Wyjazd za granice na stałe

    Do usłyszenia kolego Oby szybko I jak wyzej kolega mowi nie bierz do serca pracy hahaha
  5. Uczę się Uczuć.

    Łak polskiego rapu poniekąd juz legenda Propsik no like it
  6.  Witam Witam, witam.

    Siemankooo Pozdrawiam
  7.  Witam Przywitanie :D

    Witam również i ja. Pozdrawiam i pewnie do zobaczenia na serwerze
  8. Akceptuje ktoś mój gust ?

    Hahahahahha xD Szanuję :>
  9. Akceptuje ktoś mój gust ?

    No ja tam uwagę skupiam nie koniecznie na telewizorach 😂
  10. Akceptuje ktoś mój gust ?

    No gusta ma każdy inne 😏😋😂
  11.  Witam WIDMO WITA :D

    Nooo siemaa
  12. Akceptuje ktoś mój gust ?

    Hahah Te panny mają tworzyć swego rodzaju klimacik heheh Mnie sie podba Uuuffff
  13. "Pijany chłopak się raczył zarzygać i widać że gardzi menelem" ;p
  14.  Witam Dzieńdoberek

    Jesteś filantropem dlatego latasz samolotem
  15.  Witam Dzieńdoberek

    Dzięki i wzajemnie mordko
×

Powiadomienie o plikach cookie

Aby korzystać z forum musisz zaakceptować Warunki użytkowania, oraz Regulamin.