Skocz do zawartości

Witaj na GameSoldiers

Zapraszamy do naszego Klanu na wielu platformach!

Nasz jeden wielki Klan jest dostępny na wielu platformach, a także w wielu grach! Chcesz do niego dołączyć? Nie ma problemu! Sprawdź tylko, czy są jeszcze wolne miejsca!

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

1. Wczoraj
  2. Pytanie na Dziś #26

Własnoręczne usuwanie swoich postów , Ogólnie jedno z trudniejszych pytań i nie wiem co mam powiedzieć :P.
  3. Głosowanie na 4FUN TERROR

57
  4. Głosowanie na oDD2

57
  5. Głosowanie na 4FUN TERROR

55
  6. Głosowanie na oDD2

56
  7. TeamSpeak 3 !

Cześć ja jestem Maciek mam 12lat i jestem tutaj w sprawię o twoim teamspeaku 3 IP: 145.239.92.129 Ja dokładnie w sprawię rozwoju twojego serwera teamspeak 3 wprowadził bym tam większe opcje rang oraz ikonki Sort Rang Banner bo jestem grafikiem internetowym Pomógł bym ci jak chcesz z Domeną musicbotami i rózne sprawy techniczne reklamę jakąś załatawić to wszystko za darmo jedy co bym chciał to jakąś range w postaci Technik Pomocnik lub Admin coś w tym stylu Jeżeli jeseś zainteresowany tutaj masz moje SocialMedia napisz mi tu gdzieś jak coś jest tutaj ciągle dostępny na twoim ts3 bo mam ferię kartoflane a to nie ten temat Facebook : https://www.facebook.com/afeex.designfx.7 Skype : AfeeXDesign™ | Graphic Designer
  8. Pytanie na Dziś #26

Nudeski administracji no i chyba to tyle (ładnie wymyśliłem?)
  9. Głosowanie na oDD2

55
  10. Głosowanie na 4FUN TERROR

54
  11. Pytanie na Dziś #26

Co chciał(a)byś zobaczyć na naszym forum?
  12. Głosowanie na oDD2

54 https://cssetti.pl/serwer/80.72.41.98:27052
  13. Głosowanie na 4FUN TERROR

53
  14. Vip