Skocz do zawartości

Witaj na GameSoldiers

Zapraszamy do naszego Klanu na wielu platformach!

Nasz jeden wielki Klan jest dostępny na wielu platformach, a także w wielu grach! Chcesz do niego dołączyć? Nie ma problemu! Sprawdź tylko, czy są jeszcze wolne miejsca!

Regulamin

I. Ogólne

  1. Regulamin przedstawia zbiór zasad obowiązujących na forum GameSoldiers.eu. Regulamin staje się wiążący po wysłaniu formularza rejestracyjnego przez użytkownika lub po zaakceptowaniu nowej wersji, po jego poprawkach.
  2. Korzystając z Forum użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania polskiego prawa, wg. zasad netykiety, oraz powszechnie uznanych praw moralnych.
  3. Administracja zastrzega sobie prawo do zaktualizowania regulaminu w dowolnej chwili. Użytkownicy zawsze będą informowani o jego poprawkach.
  4. Wszelkie niedociągnięcia, niedomówienia w regulaminie nie mogą być dowolnie interpretowane, lecz będą rozpatrywane i poprawiane przez Administrację.
  5. Użytkownik przy wyszukiwaniu danych objęty jest 15 sekundową blokadą przepływu danych.
  6. Na Forum nie ma zakazu podawania innych stron, instytucji, oraz oferowania swoich usług (np. hostingowych), lecz niepożądane, zbędne treści reklamowe będą usuwane.

 

II. Konto Użytkownika

  1. Nazwa użytkownika może składać się z liter, cyfr, spacji, oraz znaków specjalnych: "- _/\[]:'"|?!.,><@;{}=+". Nie może być krótsza niż 3 znaki, oraz nie dłuższa niż 20. Nazwy funkcyjne (m.in admin, moderator), nie mogą być używane w nazwie.
  2. Aby zmienić swoją nazwę Użytkownik musi stworzyć prośbę przez specjalny formularz.
  3. Konto użytkownika weryfikowane jest poprzez wiadomość mail'ową, w której użytkownik musi zatwierdzić rejestrację, inaczej konto zostanie automatycznie usunięte w ciągu 2 dni. Konta email z domeną tymczasową są odrzucane przez system.
  4. Użytkownik może połączyć, lub zarejestrować swoje konto z serwisami takimi jak: Facebook, Steam, Google+, Twitter, Microsoft oraz Instagram.
  5. Nieprzestrzeganie regulaminu będzie skutkowało nakładaniem na Użytkownika upomnień, lub ostrzeżeń (ich ilość zależy od tego jaki punkt został złamany). Ostrzeżenia nie przemijają, lecz mogą zostać odpracowane, 10 ostrzeżeń na koncie skutkuje permanentnym banem. Użytkownik może się poruszać po Stronie tylko po zatwierdzeniu zapoznania się z ostrzeżeniem.
  6. Użytkownik ma możliwość wgrania własnego zdjęcia profilowego, oraz okładki. Zdjęcie profilowe może ważyć maksymalnie 2 MB, nie może też mieć więcej niż 200x200px (jeśli jest większe zostaje automatycznie pomniejszone). Okładka użytkownika może ważyć maksymalnie 5MB, oraz nie ma ograniczeń rozdzielczości.
  7. Użytkownik ustawić swój własny podpis (sygnaturę), wyświetlający się pod każdą dodaną zawartością. Może zawierać 2 grafiki, każda 500x200px, 3 odnośniki, oraz 7 wierszy. Można go dodać dopiero po napisaniu przywitania w odpowiednim dziale.
  8. Na Forum nie można zignorować żadnego użytkownika.
  9. Zalecamy używanie dwuetapowej weryfikacji, w celu poprawienia swojego bezpieczeństwa.
  10. W prywatnym komunikatorze użytkownik może utworzyć ograniczoną liczbę liczbę konwersacji, ustaloną na 200, z czego 1 na minutę oraz z maksymalnie pięcioma użytkownikami na raz.
  11. Aby złożyć skargę na Użytkownika, lub Administratora, należy skontaktować się z Właścicielem przez formularz kontaktowy umieszczony w stopce strony.
  12. Grupy administracyjne mają obowiązek zgłaszać swoją nieobecność powyżej 7 dni.

 

III. Publikowanie zawartości

  1. Użytkownik wstawiając na forum treści oświadcza, że jest ich właścicielem, lub/i ma prawa do ich udostępniania.
  2. Użytkownik ma prawo zachować prawa autorskie do wysyłanych przez niego materiałów zgodnie z Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  3. Pliki wysyłane na serwer nie mają ograniczonej wielkości.
  4. Dodaną zawartość można edytować przez 60 minut po jej dodaniu, wraz z wyraźnym powodem dlaczego.
  5. Użytkownik nie ma ograniczeń przy dodawaniu zawartości, istnieje jednak zabezpieczenie przepływu danych, blokujące dodawanie kolejnej zawartości przez 60 sekund.
  6. Gdy w dziale znajduje się osobny regulamin, użytkownik jest zobowiązany do jego przestrzegania.
  7. Edytor nie przyjmuje tagów BBCode, oraz HTML, prosimy więc o używanie narzędzi zawartych w edytorze.
  8. Na forum działa otwarty system tagów, oznacza to, że swoją zawartość możesz otagować w sposób szczególny.
  9. W miejscach gdzie jest to dozwolone użytkownik może ocenić zawartość za pomocą systemu pięciogwiazdkowego.

 

IV. ChatBox

  1. ChatBox jest prostym narzędziem do wysyłania wiadomości, korzystając z niego użytkownik zgadza się na zasady tutaj zawarte.
  2. Tagi BBcode oraz HTML nie działają na czacie, przez co bardzo prosimy o ich nie używanie.
  3. Po wysłaniu odnośnika do grafiki, czat automatycznie je parsuje (wyświetla), przez co bardzo prosimy o nie wysyłanie zdjęć zawartych na stronach bez certyfikatu (http://).
  4. Na ChatBox można wysłać maksymalnie 5 wiadomości pod rząd, z czego każdą 5 sekund po poprzedniej, czego pilnuje automatyczna blokada przepływu danych.
  5. Przy wspominaniu osób za pomocą "@" uprasza się o zamieszczanie maksymalnie 10-ciu osób w jednym wpisie.
  6. Jedna wiadomość może zawierać maksymalnie 10 emotikon, oraz 500 znaków. ChatBox jednorazowo ładuje 100 ostatnich wpisów, aby przejrzeć więcej należy na końcu listy kliknąć "Zobacz więcej".
  7. Na ChatBox zabronione jest rozwiązywanie sporów prywatnych (nie dotyczy to ogólnych dyskusji, chociaż mile widziane miejsce na takie sytuacje jest przewidziane w odpowiednim dziale).
  8. Prośby o zdjęcie blokady będą usuwane, a autor będzie karany ostrzeżeniem, do tego temat z prośbą zostanie rozpatrzony dopiero po osiągnięciu regulaminowego czasu oczekiwania.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Aby korzystać z forum musisz zaakceptować Warunki użytkowania, oraz Regulamin.